Лук’янова, Лариса (2015) Неперервна освіта впродовж життя: історичний огляд, сучасні реалії. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 187-192. ISSN 2219-5203
Text
1288-2675-1-SM.pdf Download (458kB) |
Abstract
У статті проаналізовано сутність феномена «неперервна освіта впродовж життя»; обґрунтовано його значення, зумовлене кардинальними соціокультурними змінами й перетвореннями, викликаними стрімким збільшенням утворюваної інформації, швидкими темпами розвитку технік і технологій. Викладено провідні ідеї неперервної освіти дорослих упродовж життя, сформульовані в різних європейських документах. Доведено, що неперервність освіти не є новим явищем в історії. Проаналізовано погляди відомих німецьких учених (П. Альхайт, Е. Грубер, Й. Кноль, К. Хоул, З. Нольда, В. Ленц, П. Фаультиш) на роль освіти впродовж життя. Спираючись на узагальнення дослідників окресленої проблеми, виокремлено й схарактеризовано чотири періоди (констатаційно-ідентифікаційний, методологічний, теоретичної експансії, діяльнісно-ціннісний) її розвитку.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | admin admin mdpu |
Date Deposited: | 24 Feb 2016 16:47 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/226 |
Actions (login required)
View Item |