Кучина, Катерина (2015) Специфічні особливості феномена освіти дорослих. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (15). с. 182-186. ISSN 2219-5203
Text
1287-2673-1-SM.pdf Скачати (432kB) |
Резюме
У статті проаналізовано специфічні особливості феномена освіти дорослих, які доцільно враховувати в організації процесу навчання дорослих і в професійній підготовці андрагогів. Звернено увагу на специфіку освіти дорослих в аспектах мети, завдань, функцій, принципів, змісту, об’єкта й суб’єкта, форм і результатів. Підкреслено необхідність розробки та прийняття нових освітніх курикулумів, які передбачали б інституціоналізацію освіти дорослих як самостійної сфери розвитку освіти в державі та запровадження професійної підготовки андрагогів як едукаторів, консультантів і фасилітаторів андрагогічного супроводу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Науково-методичний центр освіти дорослих МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 24 Лют 2016 16:47 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/225 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |