Клоуберт, Тетяна (2015) Чи виховує історія доброго громадянина? Роль освіти дорослих у процесі переосмислення минулого та його впливу на процес демократизації (на прикладі Східної Європи). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 177-181. ISSN 2219-5203
Text
1286-2686-1-PB.pdf Скачати (201kB) |
Резюме
У статті проаналізовано результати емпіричного дослідження, проведеного в Східній і Центральній Європі. Цей проект було спрямовано на визначення й вивчення проблеми переосмислення тоталітарного минулого в освітніх установах в умовах соціальної трансформації після падіння комуністичного режиму. Автор статті зосереджує увагу на Польщі, Росії та Україні й досліджує освітні проекти для молоді та дорослих. Акцентується на зв’язку між концепціями минулого й концепціями демократії та громадянської освіти, які видаються перспективними з погляду викладачів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 24 Лют 2016 16:47 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/224 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |