МДПУ репозиторій

Чи виховує історія доброго громадянина? Роль освіти дорослих у процесі переосмислення минулого та його впливу на процес демократизації (на прикладі Східної Європи).

Клоуберт, Тетяна (2015) Чи виховує історія доброго громадянина? Роль освіти дорослих у процесі переосмислення минулого та його впливу на процес демократизації (на прикладі Східної Європи). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 177-181. ISSN 2219-5203

[img] Text
1286-2686-1-PB.pdf

Скачати (201kB)

Резюме

У статті проаналізовано результати емпіричного дослідження, проведеного в Східній і Центральній Європі. Цей проект було спрямовано на визначення й вивчення проблеми переосмислення тоталітарного минулого в освітніх установах в умовах соціальної трансформації після падіння комуністичного режиму. Автор статті зосереджує увагу на Польщі, Росії та Україні й досліджує освітні проекти для молоді та дорослих. Акцентується на зв’язку між концепціями минулого й концепціями демократії та громадянської освіти, які видаються перспективними з погляду викладачів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 24 Лют 2016 16:47
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/224

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу