Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Інший. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.
Text
Monograph_2017_017_en_007.pdf Скачати (2MB) |
Резюме
У монографії висвітлено концептуальні засади регіональної освітньої політики, об’єктивовані в теоретичному описі основних підходів, принципів, умов реалізації концепції навчання впродовж життя як чинника регіональної розвитку. Проаналізовано основні передумови розроблення концепції освіти впродовж життя у світі та соціально-економічні результати її упровадження. Викладено особливості та специфіку освіти впродовж життя, освіти дорослих як її складової в умовах регіонального розвитку (національний і зарубіжний досвід). Охарактеризовано психологічні особливості розвитку особистості в дорослому віці, а також професійного становлення особистості на різних етапах дорослості. Висвітлено роль неформальної освіти дорослих як чинника розвитку регіонів, що навчаються, а також механізми розроблення та реалізації концепції міста, регіону, що навчається. Інтерпретовано результати соціологічного дослідження культурно-освітніх потреб жителів Запорізької області та рівня їх задоволеності.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 13 Серп 2018 12:09 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2131 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |