МДПУ репозиторій

Conceptual Principles of Regional Education Policy

Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Інший. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.

[img] Text
Monograph_2017_017_en_007.pdf

Скачати (2MB)

Резюме

У монографії висвітлено концептуальні засади регіональної освітньої політики, об’єктивовані в теоретичному описі основних підходів, принципів, умов реалізації концепції навчання впродовж життя як чинника регіональної розвитку. Проаналізовано основні передумови розроблення концепції освіти впродовж життя у світі та соціально-економічні результати її упровадження. Викладено особливості та специфіку освіти впродовж життя, освіти дорослих як її складової в умовах регіонального розвитку (національний і зарубіжний досвід). Охарактеризовано психологічні особливості розвитку особистості в дорослому віці, а також професійного становлення особистості на різних етапах дорослості. Висвітлено роль неформальної освіти дорослих як чинника розвитку регіонів, що навчаються, а також механізми розроблення та реалізації концепції міста, регіону, що навчається. Інтерпретовано результати соціологічного дослідження культурно-освітніх потреб жителів Запорізької області та рівня їх задоволеності.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 13 Серп 2018 12:09
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2131

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу