МДПУ репозиторій

Концептуальний підхід до інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики

Лабунець, Віктор (2015) Концептуальний підхід до інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 126-131. ISSN 2219-5203

[img] Text
1278-2659-1-SM.pdf

Скачати (441kB)

Резюме

У статті зазначено, що концептуальний підхід до інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики доцільно розглядати як багатоаспектний процес, спрямований на підготовку вчителя музики, здатного до ефективного виконання мистецько-педагогічної діяльності. Автор вважає, що інструментально-виконавська підготовленість майбутніх учителів музики має здійснюватися через педагогічну підтримку їх індивідуальної суб’єктності. До уваги беруться особистісні характеристики (мотиваційна, ціннісно-інтелектуальна, емоційно-вольова, діяльнісно-поведінкова сфери), музично-фахова зорієнтованість і рівень сформованості музичної та педагогічної компетентностей студентів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 23 Лют 2016 18:13
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/211

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу