Нагорна, Галина (2015) Теоретико-методологічні основи системи педагогічних відношень як об’єкт дослідження студентами в процесі їх професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 77-81. ISSN 2219-5203
Text
1270-2645-1-SM.PDF Скачати (259kB) |
Офіційний URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/view/1...
Резюме
У статті теоретично й методологічно обґрунтовано систему педагогічних відношень як об’єкт дослідження студентами в процесі їх професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. Розкрито логічні, референтні, реальні відношення як види педагогічних відношень, що виникають у ситуаціях інформування й стимулювання й утворюють цілісний педагогічний процес.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 23 Лют 2016 18:13 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/203 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |