МДПУ репозиторій

Теоретико-методологічні основи системи педагогічних відношень як об’єкт дослідження студентами в процесі їх професійної підготовки

Нагорна, Галина (2015) Теоретико-методологічні основи системи педагогічних відношень як об’єкт дослідження студентами в процесі їх професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 77-81. ISSN 2219-5203

[img] Text
1270-2645-1-SM.PDF

Скачати (259kB)

Резюме

У статті теоретично й методологічно обґрунтовано систему педагогічних відношень як об’єкт дослідження студентами в процесі їх професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. Розкрито логічні, референтні, реальні відношення як види педагогічних відношень, що виникають у ситуаціях інформування й стимулювання й утворюють цілісний педагогічний процес.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 23 Лют 2016 18:13
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/203

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу