МДПУ репозиторій

Використання експертних систем для підтримки навчального процесу

Шаров, С. В. та Еміратлі, А. Р. (2018) Використання експертних систем для підтримки навчального процесу. Science, research, development, technics and technology: monografia pokonferencyjna (London, 27.02.2018) (2). с. 28-31.

[img] Text
Шаров_Емиратли_2018.pdf

Скачати (78kB)
Офіційний URL: http://конференция.com.ua

Резюме

У статті розглядається визначення та особливості експертних систем, повідомляється про напрямки їх використання у вищій школі. Зазначається, що головною особливістю програмних засобів такого типу є використання якісного досвіду експертів у комп’ютерних системах навчання, безперервній освіті, під вивчення нового навчального матеріалу, контролі знань та інших напрямках. Крім того, застосування експертних систем доречно для забезпечення індивідуалізованого освітнього процесу та керування навчальним закладом. Ключові слова: експертні системи, інтелектуальні системи, вища школа, неформалізовані знання

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
W Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси > ZA4050 Електронні інформаційні ресурси
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 23 Трав 2018 12:59
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1791

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу