Прийма, Сергій (2015) Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи, 1. pp. 276-280.
This is the latest version of this item.
![23_распознан.pdf [thumbnail of 23_распознан.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png) Text
            
              
Text
23_распознан.pdf
Download (186kB)
Abstract
Наведено результати аналізу стану реалізації національної Цілі розвитку тисячоліття в Україні в контексті забезпечення якісної освіти впродовж життя, окреслено перспективи її розвитку та сформульовано рекомендації щодо її досягнення. Доведено необхідність спрямування зусиль особистості, суспільства й держави на ґрунтовний аналіз проміжних досягнень щодо виконання завдань національних ЦРТ і виявлення перешкод на цьому шляху.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта | 
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності | 
| Depositing User: | Users 42 not found. | 
| Date Deposited: | 12 Sep 2017 07:55 | 
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1399 | 
Available Versions of this Item
- 
Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. (deposited 20 Apr 2017 05:14)
- Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. (deposited 12 Sep 2017 07:55) [Currently Displayed]
 




