Прийма, Сергій (2015) Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи, 1. с. 276-280.
Це - остання версія цього елементу.
Text
23_распознан.pdf Скачати (186kB) |
Резюме
Наведено результати аналізу стану реалізації національної Цілі розвитку тисячоліття в Україні в контексті забезпечення якісної освіти впродовж життя, окреслено перспективи її розвитку та сформульовано рекомендації щодо її досягнення. Доведено необхідність спрямування зусиль особистості, суспільства й держави на ґрунтовний аналіз проміжних досягнень щодо виконання завдань національних ЦРТ і виявлення перешкод на цьому шляху.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 12 Вер 2017 07:55 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1399 |
Доступні версії цього елементу
-
Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. (deposited 20 Квіт 2017 05:14)
- Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. (deposited 12 Вер 2017 07:55) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |