Прийма, Сергій (2010) Андрагогіка в системі наук про навчання і освіту людини: від диференціації до інтеграції. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, VI (24). с. 162-173.
Це - остання версія цього елементу.
Text
6_распознан.pdf Скачати (8MB) |
Резюме
У публікації висвітлено місце та роль аидрагогів в системі наук про освіту і навчання людини, встановлено основні етапи її розвитку, визначено їі міжнаукові і міждисциплінарні зв'язки з іншими науками.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 11 Вер 2017 10:03 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1384 |
Доступні версії цього елементу
-
Андрагогіка в системі наук про навчання і освіту людини: від диференціації до інтеграції. (deposited 02 Лют 2017 07:15)
- Андрагогіка в системі наук про навчання і освіту людини: від диференціації до інтеграції. (deposited 11 Вер 2017 10:03) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |