Прийма, Сергій (2002) Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (46). с. 99-102. ISSN 2521–1919
Це - остання версія цього елементу.
Text
1_распознан.pdf Скачати (638kB) |
Резюме
У публікації відображено аспекти вивчення курсу інформатики вищої школи в умовах впровадження модельно-символічної технології. Розглянуто принципи побудови проблемно-символічних сигналів на основі тривимірної моделі. Наведено узагальнену модель проблемних символів та варіативний ряд їхніх оптимальних комбінацій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 11 Вер 2017 05:24 |
Останні зміни: | 13 Жов 2020 11:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1379 |
Доступні версії цього елементу
-
Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи. (deposited 30 Груд 2016 15:35)
- Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи. (deposited 11 Вер 2017 05:24) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |