МДПУ репозиторій

Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи

Прийма, Сергій (2002) Моделювання проблемної символіки при вивченні курсу інформатики вищої школи. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (46). с. 99-102. ISSN 2521–1919

Це - остання версія цього елементу.

[img] Text
1_распознан.pdf

Скачати (638kB)

Резюме

У публікації відображено аспекти вивчення курсу інформатики вищої школи в умовах впровадження модельно-символічної технології. Розглянуто принципи побудови проблемно-символічних сигналів на основі тривимірної моделі. Наведено узагальнену модель проблемних символів та варіативний ряд їхніх оптимальних комбінацій.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 11 Вер 2017 05:24
Останні зміни: 13 Жов 2020 11:57
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1379

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу