МДПУ репозиторій

Теоретичний аналіз проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами сучасного медіапростору

Ляпунова, В. А. та Нижник, Т.О. та Городнича, С. В. (2023) Теоретичний аналіз проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами сучасного медіапростору. Інноваційна педагогіка, 1 (56). с. 230-235. ISSN 2663-6085

[img] Text
48_merged.pdf

Скачати (423kB)

Резюме

У статті представлено теоретичний ана�ліз проблеми формування соціальної компе�тентності дітей старшого дошкільного віку засобами сучасного медіапростору. На основі аналізу психолого-педагогіч�ної літератури авторами розкривається сутність понять «компетенція», «компе�тентність», «соціальна компетентність», «соціальна компетентність дошкільни�ків». Висвітлюються науково-теоретичні та методологічні засади проблеми фор�мування соціальної компетентності в старшому дошкільному віці. Аналізуються погляди вчених щодо структури соціальної компетентності та описуються основні її компоненти (емоційний (або мотиваційно�емоційний), когнітивний, поведінковий). Розглядаються фактори та механізми формування соціальної компетентності дошкільника. Визначаються можливості сучасного медіапростору у формуванні соціальної компетентності дошкільників. Акцентується увага на тому, що сучасний медіапростір варто розглядати як медіа�розвивальне середовище, яке створює про�стір життєдіяльності дитини дошкільного віку, де засоби масової інформації викону�ють роль важливих факторів її соціалізації завдяки активному формуванню необхідного рівня соціальної компетентності. Авто�рами аналізуються основні підходи до розу�міння медіапростору та стверджується, що він являє собою динамічну соціальну сис�тему. У статті розкриваються характерні особливості сучасного медіапростору та перераховуються її важливі елементи. Розглядаються основні вимоги щодо вико�ристання медіапростору в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 17 Черв 2024 15:23
Останні зміни: 17 Черв 2024 15:23
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13717

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу