Жеребна, Тетяна Вікторівна (2023) КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА на здобуття ступеня вищої освіти «Магістр» на тему: «Брендинг як інструмент підвищення привабливості та конкурентоспроможності міст (за матеріалами українських міст обласного підпорядкування). Запоріжжя, Запоріжжя.
Text
Дипломна робота..pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Здійснено аналіз особливостей стратегічного підходу до формування брендингу міст обласного підпорядкування Бердянськ, Кривий ріг, Мелітополь, розглянувши кожне місто як об’єкт маркетингу та дослідивши їх проблеми та перспективи в конкурентноспроможності на майбутнє. У дослідженні визначено теоретико-методологічні засади феномену бренда та проаналізовано основні етапи стратегії створення бренду міста. Досліджено маркетингову стратегію таких міст як Бердянськ, Кривий Ріг та Мелітополь, використовуючи методи SWOT-аналізу та анкетного опитування, що дозволить зробити внесок у повоєнну розробку стратегії брендингу міст, розробити інноваційний шлях підвищення їхньої привабливості тощо. Маркетингова стратегія базується на наступних елементах: підвищення обізнаності про місто та його життя серед цільових груп; підвищення інтересу до регіону як серед потенційних мешканців, так і серед ділових кіл; збільшення частки транзитних туристів, які знають місто та бажають його відвідати; збільшення частки згадок у ЗМІ на регіональному, національному та міжнародному рівнях. Після здійснення брендингу території, місто виходить на новий рівень, інтенсивніше розвивається, стає більш привабливим для інвесторів, вітчизняних і закордонних споживачів та конкурентноспроможним для інших як великих, так і малих міст. Брендинг міста дає можливість ознайомити споживачів з історією, культурою, сучасністю та майбутнім міста. Ключові слова: брендинг, територіальний брендинг, маркетингова стратегія, мтратегічний підхід.
Тип елементу : | Інший |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HM Соціологія |
Підрозділи: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра соціології та філософії Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра соціології та філософії |
Користувач, що депонує: | Соціологія Ірина Букрєєва |
Дата внесення: | 01 Квіт 2024 20:42 |
Останні зміни: | 01 Квіт 2024 20:42 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13605 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |