МДПУ репозиторій

КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА на здобуття ступеня вищої освіти «Магістр» на тему: «Брендинг як інструмент підвищення привабливості та конкурентоспроможності міст (за матеріалами українських міст обласного підпорядкування)

Жеребна, Тетяна Вікторівна (2023) КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА на здобуття ступеня вищої освіти «Магістр» на тему: «Брендинг як інструмент підвищення привабливості та конкурентоспроможності міст (за матеріалами українських міст обласного підпорядкування). Запоріжжя, Запоріжжя.

[img] Text
Дипломна робота..pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Здійснено аналіз особливостей стратегічного підходу до формування брендингу міст обласного підпорядкування Бердянськ, Кривий ріг, Мелітополь, розглянувши кожне місто як об’єкт маркетингу та дослідивши їх проблеми та перспективи в конкурентноспроможності на майбутнє. У дослідженні визначено теоретико-методологічні засади феномену бренда та проаналізовано основні етапи стратегії створення бренду міста. Досліджено маркетингову стратегію таких міст як Бердянськ, Кривий Ріг та Мелітополь, використовуючи методи SWOT-аналізу та анкетного опитування, що дозволить зробити внесок у повоєнну розробку стратегії брендингу міст, розробити інноваційний шлях підвищення їхньої привабливості тощо. Маркетингова стратегія базується на наступних елементах: підвищення обізнаності про місто та його життя серед цільових груп; підвищення інтересу до регіону як серед потенційних мешканців, так і серед ділових кіл; збільшення частки транзитних туристів, які знають місто та бажають його відвідати; збільшення частки згадок у ЗМІ на регіональному, національному та міжнародному рівнях. Після здійснення брендингу території, місто виходить на новий рівень, інтенсивніше розвивається, стає більш привабливим для інвесторів, вітчизняних і закордонних споживачів та конкурентноспроможним для інших як великих, так і малих міст. Брендинг міста дає можливість ознайомити споживачів з історією, культурою, сучасністю та майбутнім міста. Ключові слова: брендинг, територіальний брендинг, маркетингова стратегія, мтратегічний підхід.

Тип елементу : Інший
Теми: H Суспільні науки > HM Соціологія
Підрозділи: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра соціології та філософії
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра соціології та філософії
Користувач, що депонує: Соціологія Ірина Букрєєва
Дата внесення: 01 Квіт 2024 20:42
Останні зміни: 01 Квіт 2024 20:42
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13605

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу