Прийма, Сергій (2011) Моделі відкритої освіти дорослих: сучасний стан та перспективи. Вища освіта України, 1 (3). с. 408-417.
Доступна - більш нова версія цього елементу. |
Text
19 Моделі (2).PDF Скачати (5MB) |
Резюме
Актуальність статті обумовлена нагальними потребами розуміння принципів проектування і і функціонування систем відкритої освіти дорослих з метою вибору моделі їх реалізації. У публікації виконано аналіз систем "відкритої" та "закритої" освіти, показано їх принципові відмінності. На прикладі двої OpenCourseWare та Connexions - проектів відкритої освіти розкрито характерні особливості існуючих на сьогодні підходів до надання вільного доступу до освітніх ресурсів. Зроблено висновок про те, що вказані проекти є не просто різними прикладами організації вільного доступудо освітніх ресурсів, а етапами еволюційного розвитку моделей відкритої освіти, що базується на панівних на сьогодні в мережі Інтернет Web 1.0 і Web 2.0. Показано перспективи проектів відкритої освіти, що побудовані за Web 3.0. Ключові слова: освіта дорослих, відкриті освітні ресурси, відкрита освіта дорослих, моделі відкритої освіти дорослих.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 25 Трав 2017 08:03 |
Останні зміни: | 25 Трав 2017 08:03 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1354 |
Доступні версії цього елементу
- Моделі відкритої освіти дорослих: сучасний стан та перспективи. (deposited 25 Трав 2017 08:03) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |