Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Моделі відкритої освіти дорослих: сучасний стан та перспективи

Прийма, Сергій (2011) Моделі відкритої освіти дорослих: сучасний стан та перспективи. Вища освіта України, 1 (3). pp. 408-417.

Warning
There is a more recent version of this item available.
[thumbnail of 19 Моделі (2).PDF] Text
19 Моделі (2).PDF

Download (5MB)

Abstract

Актуальність статті обумовлена нагальними потребами розуміння принципів проектування і і функціонування систем відкритої освіти дорослих з метою вибору моделі їх реалізації. У публікації виконано аналіз систем "відкритої" та "закритої" освіти, показано їх принципові відмінності. На прикладі двої OpenCourseWare та Connexions - проектів відкритої освіти розкрито характерні особливості існуючих на сьогодні підходів до надання вільного доступу до освітніх ресурсів. Зроблено висновок про те, що вказані проекти є не просто різними прикладами організації вільного доступудо освітніх ресурсів, а етапами еволюційного розвитку моделей відкритої освіти, що базується на панівних на сьогодні в мережі Інтернет Web 1.0 і Web 2.0. Показано перспективи проектів відкритої освіти, що побудовані за Web 3.0.
Ключові слова: освіта дорослих, відкриті освітні ресурси, відкрита освіта дорослих, моделі відкритої освіти дорослих.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 42 not found.
Date Deposited: 25 May 2017 08:03
Last Modified: 25 May 2017 08:03
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1354

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item
View Item