МДПУ репозиторій

Сучасна технологія надання допомоги та підтримки дітям з порушеннями слуху

Шевченко, Юлія (2023) Сучасна технологія надання допомоги та підтримки дітям з порушеннями слуху. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (31)). с. 162-166. ISSN 2219-5203

Це - остання версія цього елементу.

[img] Text
Педагогика_31-162-166.pdf

Скачати (234kB)

Резюме

Статтю присвячено висвітленню проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями слуху за умов їхнього навчання. Визначено сутність психолого-педагогічного супроводу дітей із порушеннями слуху від різних авторів, що передбачає об’єднання зусиль та узгодження дій працівників освітнього закладу (педагогів, психологів, медиків тощо) задля активної взаємодії з дітьми з різними порушеннями розвитку та батьками з урахуванням їхніх можливостей. Психолого-педагогічний супровід дітей із порушеннями слуху визначається як комплексна система заходів з організації освітнього процесу в освітньому закладі, яка включає в себе створення необхідних умов для підтримки й допомоги їхнього особистісного розвитку шляхом надання психолого- педагогічних і корекційно-розвиткових послуг. У статті обґрунтовано актуальність досліджуваної теми. Розглянуто особливості комплексного супроводу дітей з порушеннями слуху в умовах інклюзивного навчання. Проаналізовано умови, необхідні для успішної адаптації дітей цієї категорії. Розроблено ряд рекомендацій щодо процесу навчання та адаптації дітей з порушеннями слуху.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 19 Лют 2024 13:54
Останні зміни: 19 Лют 2024 13:54
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13485

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу