MDPU Repository

Сучасна технологія надання допомоги та підтримки дітям з порушеннями слуху

Шевченко, Юлія (2023) Сучасна технологія надання допомоги та підтримки дітям з порушеннями слуху. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (31)). pp. 162-166. ISSN 2219-5203

This is the latest version of this item.

[img] Text
Педагогика_31-162-166.pdf

Download (234kB)

Abstract

Статтю присвячено висвітленню проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями слуху за умов їхнього навчання. Визначено сутність психолого-педагогічного супроводу дітей із порушеннями слуху від різних авторів, що передбачає об’єднання зусиль та узгодження дій працівників освітнього закладу (педагогів, психологів, медиків тощо) задля активної взаємодії з дітьми з різними порушеннями розвитку та батьками з урахуванням їхніх можливостей. Психолого-педагогічний супровід дітей із порушеннями слуху визначається як комплексна система заходів з організації освітнього процесу в освітньому закладі, яка включає в себе створення необхідних умов для підтримки й допомоги їхнього особистісного розвитку шляхом надання психолого- педагогічних і корекційно-розвиткових послуг. У статті обґрунтовано актуальність досліджуваної теми. Розглянуто особливості комплексного супроводу дітей з порушеннями слуху в умовах інклюзивного навчання. Проаналізовано умови, необхідні для успішної адаптації дітей цієї категорії. Розроблено ряд рекомендацій щодо процесу навчання та адаптації дітей з порушеннями слуху.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Date Deposited: 19 Feb 2024 13:54
Last Modified: 19 Feb 2024 13:54
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13485

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item