Непша, Олександр Вікторович та Гришко, Світлана Вікторівна та Прохорова, Лариса Анатоліївна та Левада, Ольга Михайлівна та Зав’ялова, Тетяна Василівна (2023) Методичні підходи до викладання шкільної географії в умовах інклюзивної освіти. Actual scientific research in the modern world (9). с. 86-91. ISSN 2524-0986
Text
Непша ОВ_Гришко СВ.pdf Скачати (2MB) |
Офіційний URL: https://drive.google.com/file/d/168ieUIrGY_Ae9e1Mb...
Резюме
Учням з особливими освітніми потребами сьогодні зовсім не обов’язково навчатися в спеціальних установах, навпаки, здобути якіснішу освіту і краще адаптуватися до життя вони зможуть у звичайній загальноосвітній школі. Здоровим же дітям це дасть змогу розвинути толерантність і відповідальність.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 05 Лют 2024 17:09 |
Останні зміни: | 05 Лют 2024 17:09 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13446 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |