МДПУ репозиторій

Методичні підходи до викладання шкільної географії в умовах інклюзивної освіти

Непша, Олександр Вікторович та Гришко, Світлана Вікторівна та Прохорова, Лариса Анатоліївна та Левада, Ольга Михайлівна та Зав’ялова, Тетяна Василівна (2023) Методичні підходи до викладання шкільної географії в умовах інклюзивної освіти. Actual scientific research in the modern world (9). с. 86-91. ISSN 2524-0986

[img] Text
Непша ОВ_Гришко СВ.pdf

Скачати (2MB)

Резюме

Учням з особливими освітніми потребами сьогодні зовсім не обов’язково навчатися в спеціальних установах, навпаки, здобути якіснішу освіту і краще адаптуватися до життя вони зможуть у звичайній загальноосвітній школі. Здоровим же дітям це дасть змогу розвинути толерантність і відповідальність.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 05 Лют 2024 17:09
Останні зміни: 05 Лют 2024 17:09
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13446

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу