МДПУ репозиторій

Філософські аспекти соціокультурних досліджень в умовах глобалізації. П.3.2. Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих

Прийма, Сергій (2014) Філософські аспекти соціокультурних досліджень в умовах глобалізації. П.3.2. Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Інший. Видавництво Маковецький Ю.В., Дніпропетровськ.

[img] Text
106 Синергійно іно підхід (2).PDF

Скачати (7MB)

Резюме

Здійснено аналіз філософсько-методологічного інструментарію та постнекласичної методології для дослідження феномену відкритої освіти дорослих. Проаналізовано потенціал системного, метасистемного, системно-синергійного та синергійно-інформаційного підходів у вивченні феномену відкритої освіти дорослих. Зроблено висновок про те, що відкрита освіта дорослих – це феномен, що базується на відкритості як вихідній категорії відкритого світу та на інформаційній природі людини. Адекватне й усебічне розуміння феномену відкритої освіти дорослих вимагає залучення постнекласичної методологічної парадигми, що відповідатиме філософії відкритості. Такою методологією вбачається синергійно-інформаційний підхід. Саме синергійно-інформаційний підхід дає змогу адекватно відобразити сучасне світорозуміння, що є протилежним раціоналізму як світоглядному підходу й надає можливість концептуалізувати в рамках феномену відкритої освіти дорослих такі категорії, як «відкритість» та «інформація».

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 20 Квіт 2017 05:42
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1341

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу