МДПУ репозиторій

Ключові моменти державної політики США щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг

Осадча, Катерина (2016) Ключові моменти державної політики США щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (21). с. 127-132. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

[img] Text
Осадча К.П. 2017-2016_21_26.pdf

Скачати (282kB)

Резюме

У статті висвітлюються ключові моменти державної політики Сполучених Штатів Америки (США) щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг. Подано поняття освітніх послуг та додаткових освітніх послуг. Проаналізовано затребуваність тьюторських послуг у США на основі сайтів вакансій. Здійснено аналіз законодавчих актів США щодо тьюторсьва, зокрема, Закону «Про початкову та середню освіту».

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 22 Бер 2017 06:49
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1338

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу