Осадча, Катерина (2016) Ключові моменти державної політики США щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (21). с. 127-132. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.
Text
Осадча К.П. 2017-2016_21_26.pdf Скачати (282kB) |
Резюме
У статті висвітлюються ключові моменти державної політики Сполучених Штатів Америки (США) щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг. Подано поняття освітніх послуг та додаткових освітніх послуг. Проаналізовано затребуваність тьюторських послуг у США на основі сайтів вакансій. Здійснено аналіз законодавчих актів США щодо тьюторсьва, зокрема, Закону «Про початкову та середню освіту».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 22 Бер 2017 06:49 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1338 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |