Наумук, Ірина (2015) Медіаосвіта як необхідна складова у підготовці майбутніх медіакомпетентних вчителів інформатики. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (19). с. 141-145. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.
Text
Медіаосвіта як необхідна складова.pdf Скачати (350kB) |
Резюме
У статті розглянуто особливості медіаосвіти як необхідної складової для формування медіакомпетентності майбутніх вчителів інформатики. Відзначена вагомість медіаосвіти, медіакомпетентності та медіаграмотності, які розкривають багато можливостей як для учнів так і для педагогів. В результаті розвивається вміння оцінити інформаційну безпеку, грамотно використовувати джерела, оцінювати достовірність, співвіднесення інформації і знання та вміння правильно організувати інформаційний процес. Відмічено основні форми медіаосвіти та відображено тип відносин між викладачем, студентом та медіа в сучасному розвиненому інформаційному середовищі. Медіаосвіта відкриває великі можливості, допомагає формувати інтелектуальний і творчий потенціал, та розвивати критичне мислення. За результатами спостережень означені необхідні умови формування медіакомпетентності майбутніх вчителів інформатики. Висвітлено питання медіаосвіти та проблеми формування медіакомпетентності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 13 Бер 2017 08:03 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1334 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |