Шевченко, Юлія та Свириденко, Ганна (2022) Розвиток емоційного інтелекту майбутніх фахівців як запорука ефективності процесу розвитку дитини. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (28). с. 130-134. ISSN 2219-5203
Text
Педагогика_28-130-134.pdf Скачати (234kB) |
Резюме
У статті розглянуто значення розвитку емоційного інтелекту майбутніх фахівців як запоруки ефективності процесу розвитку дитини, оскільки сучасна освіта являє собою саме процес спрямованого розвитку особистості в умовах її навчання, виховання й розвитку. Зазначено, що цілеспрямований вплив на індивіда з боку досвідчених педагогів сприятиме його позитивній соціалізації, результатом якої є інтеріоризація, тобто включення соціальних (моральних) норм і цінностей у внутрішній світ людини. Емоційний інтелект визначається як управління та усвідомлення власних почуттів та емоцій, чутливість і вплив на інших, посилення власної мотивації та збереження мотивації рівноваги й обережне управління ними; вміння добре регулювати свої та чужі емоції, справлятися з ними, а також регулювати некогнітивні навички, здібності та компетенції – це характеристики емоційного інтелекту. Акцентовано, що розвиток емоційного інтелекту дозволить вчителям початкової школи створити середовище, яке покращить їх власний емоційний стан, а також навички емоційного інтелекту в своїх класах, коли вони починають свою професійну діяльність. Ключові слова: емоційний інтелект; розвиток емоційного інтелекту; професійна підготовка майбутніх фахівців.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 08 Груд 2023 09:48 |
Останні зміни: | 08 Груд 2023 09:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13332 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |