Гостіщева, Наталя та Харченко, Тетяна (2023) Критичне мислення як засіб формування європейських ціннісних орієнтацій у процесі навчання англійської мови. Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності. с. 300-305.
Text
Гостіщева_Харченко_тези_Збірник_Сучасна_вища_освіта_2023_2_1 (1)-300-305.pdf Скачати (608kB) |
Резюме
Європейський вектор розвитку України у всіх сферах – в економіці, науці, освіті – потребує реформування системи вищої освіти відповідно до європейських стандартів. Європейська інтеграція є необхідною умовою для становлення загальноєвропейської культури. Одним із найважливіших атрибутів культури є мова. В умовах розширення міжнародних зв’язків України з Європейськими країнами значно підвищуються вимоги до рівня знань з іноземних мов. Але володіння мовою не вирішує усі проблеми інтеркультурної комунікації. Для того, щоб стати конкурентноспроможним на сучасному ринку праці, необхідно також розвивати соціокультурні компетентності, вміння співпрацювати в команді, критично мислити. Формування цих умінь варто розглядати як важливу мету освіти, спрямовану на всебічну підготовку особистості до життя, розвиток у неї соціальних компетентностей (soft skills), які передбачають вміння спілкуватися, слухати і розуміти інших, критично, аналітично і стратегічно мислити, працювати в команді. Цінними якостями, що визначають успіх в кар'єрі, є також креативність, емоційний інтелект, критичне мислення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 29 Груд 2023 09:12 |
Останні зміни: | 29 Груд 2023 09:12 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13304 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |