Прийма, Сергій (2016) Глобальна мережа юнеско міст, що навчаються: аналіз нормативно-правового забезпечення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (17). pp. 153-160. ISSN 2219-5203
Text
Педагогика_17_025.pdf Download (11MB) |
Abstract
У публікації проаналізовано концепти «місто, що навчається» і «регіон, що навчається», показано їх міждисциплінарність і соціокультурну зумовленість. Доведено необхідність аналізу нормативно-правового забезпечення Глобальної мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються, для розробки концептуальних засад регіональної освітньої політики в українських реаліях.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Науковий відділ |
Date Deposited: | 28 Feb 2017 06:07 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 11:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1327 |
Actions (login required)
View Item |