МДПУ репозиторій

Психолого-педагогічні аспекти забезпечення наступності у розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку

Шевченко, Юлія (2023) Психолого-педагогічні аспекти забезпечення наступності у розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). с. 96-99. ISSN 2219-5203

[img] Text
Педагогика_30 (1)-96-99.pdf

Скачати (230kB)

Резюме

У статті проаналізовано актуальні дослідження розвитку емоційного інтелекту дитини старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Розглянуто особливості трактування цього питання в Державних стандартах початкової та дошкільної освіти. Визначено інструменти педагогічного впливу на розвиток емоційного інтелекту дитини. Стверджується, що спільною умовою для успішного розвитку емоційного інтелекту обох вікових періодів є наявність емоційно-розвивального середовища. Пояснюється, що повноцінний емоційний розвиток неможливий без підтримки відносин партнерства. Зроблено висновок, що наступність забезпечується цільним баченням та реалізацією її у розвитку старшого дошкільника та молодшого школяра через розуміння концепції НУШ та змісту Базового компоненту дошкільної освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 28 Лист 2023 22:48
Останні зміни: 28 Лист 2023 22:48
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13256

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу