Шевченко, Юлія (2023) Психолого-педагогічні аспекти забезпечення наступності у розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). с. 96-99. ISSN 2219-5203
Text
Педагогика_30 (1)-96-99.pdf Скачати (230kB) |
Резюме
У статті проаналізовано актуальні дослідження розвитку емоційного інтелекту дитини старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Розглянуто особливості трактування цього питання в Державних стандартах початкової та дошкільної освіти. Визначено інструменти педагогічного впливу на розвиток емоційного інтелекту дитини. Стверджується, що спільною умовою для успішного розвитку емоційного інтелекту обох вікових періодів є наявність емоційно-розвивального середовища. Пояснюється, що повноцінний емоційний розвиток неможливий без підтримки відносин партнерства. Зроблено висновок, що наступність забезпечується цільним баченням та реалізацією її у розвитку старшого дошкільника та молодшого школяра через розуміння концепції НУШ та змісту Базового компоненту дошкільної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 28 Лист 2023 22:48 |
Останні зміни: | 28 Лист 2023 22:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13256 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |