Прийма, Сергій (2015) Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи, 1. с. 276-280.
Доступна - більш нова версія цього елементу. |
Text
Прийма часть 1.pdf Скачати (158kB) |
Резюме
Наведено результати аналізу стану реалізації національної Цілі розвитку тисячоліття в Україні в контексті забезпечення якісної освіти впродовж життя, окреслено перспективи її розвитку та сформульовано рекомендації щодо її досягнення. Доведено необхідність спрямування зусиль особистості, суспільства й держави на ґрунтовний аналіз проміжних досягнень щодо виконання завдань національних ЦРТ і виявлення перешкод на цьому шляху.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 20 Квіт 2017 05:14 |
Останні зміни: | 20 Квіт 2017 05:14 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1322 |
Доступні версії цього елементу
- Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. (deposited 20 Квіт 2017 05:14) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |