МДПУ репозиторій

Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти у контексті болонського процесу

Прийма, Сергій (2008) Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти у контексті болонського процесу. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія. Педагогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. пр. (11). с. 219-226.

ПопередженняДоступна - більш нова версія цього елементу.
[img] Text
якість результатів навчання.pdf

Скачати (2MB)

Резюме

У публікації виконано аналіз проблеми підвищення якості освіти через призму процесу впровадження компетентнісно зорієнтованого підходу до розробки стандартів професійної підготовки сучасного фахівця.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 02 Лют 2017 07:14
Останні зміни: 02 Лют 2017 07:14
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1317

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу