Прийма, Сергій (2008) Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти у контексті болонського процесу. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія. Педагогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. пр. (11). с. 219-226.
Доступна - більш нова версія цього елементу. |
Text
якість результатів навчання.pdf Скачати (2MB) |
Резюме
У публікації виконано аналіз проблеми підвищення якості освіти через призму процесу впровадження компетентнісно зорієнтованого підходу до розробки стандартів професійної підготовки сучасного фахівця.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 02 Лют 2017 07:14 |
Останні зміни: | 02 Лют 2017 07:14 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1317 |
Доступні версії цього елементу
- Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти у контексті болонського процесу. (deposited 02 Лют 2017 07:14) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |