МДПУ репозиторій

Сородність духу, епохи і людини в інтерсуб’єктних освітніх практиках сьогоденної України

Афанасьєва, Людмила та Букрєєва, Ірина та Глебова, Наталя та Глинська, Людмила та Чичановський, Ігор (2022) Сородність духу, епохи і людини в інтерсуб’єктних освітніх практиках сьогоденної України. Українознавчий альманах (31). с. 66-72.

[img] Text (АКТУАЛЬНІ УКРАЇНОЗНАВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ)
478-761-1-SM.pdf - Опублікована Версія

Скачати (1MB)

Резюме

Стаття присвячена аналізу дієвих механізмів та позитивного досвіду МДПУ імені Богдана Хмельницького у підвищенні продуктивності освітнього, наукового і культурного супроводу соціальних процесів засобами інтеграції учасників освітнього процесу, викладачів і здобувачів до розвитку громадського руху, популяризації цінностей українського народу, зміцнення національної ідеї і державності. Розглядається засоби і механізми соціальної згуртованості спільноти в умовах війни. Встановлено, що концепт соціальної згуртованості сьогодні являє складну систему практичних дій зі стабільного розвитку, підвищення якості життя всіх верств суспільства, запобігання ризикам соціального відчуження з метою створення суспільного благополуччя, гармонійних і стабільних соціальних відносин як складової соціально-економічного прогресу. Обґрунтовується потреба інтерсуб’єктних практик в освітньому просторі для створення відносин суспільної довіри, довіри до соціальних інституцій для виховання активного громадянства, основою якого є довіра до суспільства, його соціальних інституцій, як актуальної ланки розбудови європейської практики міжкультурного діалогу в освіті. Встановлено, що успішні кейси та позитивний досвід МДПУ імені Богдана Хмельницького продуктивного освітнього, наукового і культурного супроводу соціальних процесів в регіональних контекстах позначаються на інтеграції учасників освітнього процесу, викладачів і здобувачів, до розвитку громадського руху, популяризації цінностей українського народу, зміцнення національної ідеї і державності. Обґрунтовується тяглість традицій української освітньо-наукової спільноти – в невпинному тяжінні до професійної досконалості, співпраці з місцевими громадами, освітніми інституціями, громадськими спільнотами, єдності та згуртованості.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HM Соціологія
H Суспільні науки > HN Соціальна історія і стан. Соціальні проблеми. Соціальна реформа
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра соціології
Дата внесення: 17 Жов 2023 19:59
Останні зміни: 17 Жов 2023 19:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13161

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу