Прийма, Сергій (2007) Технологічна компетентність учителя інформатики як результативно-діяльнісна характеристика його професійно-педагогічної підготовки. Розвиток міжнародного співробітництва в галузі освіти у контексті Болонського процесу. pp. 209-217.
технологічна компетентність учителя інформ..PDF - Published Version
Download (9MB)
Abstract
У публікації виконано системне дослідження технологічної компетентності вчителя інформатики як результативно-діяльнісної характеристики його професійно-педагогічної підготовки. Зроблено висновок про те, що технологічна компетентність є складною, відкритою, соціально-економічною системою, функцією якої є ефективне і результативне здійснення професійно-педагогічної діяльності в умовах технологізації освіти, а системоутворювальним фактором є сама професійно-педагогічна діяльність. Аналіз технологічної компетентності вчителя інформатики через призму рівня професійного розвитку дозволив виділити такі її складові як технологічні знання, вміння й навички, значущі особистісні якості та досвід, ставлення та спроможність до педагогічної діяльності в умовах технологізації освіти.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
| Depositing User: | Users 42 not found. |
| Date Deposited: | 01 Feb 2017 07:29 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1315 |




