Маслова, А. В. та Гончарова, О. А. (2022) Підвищення якості вищої педагогічної іншомовної освіти як результат рефлексії в освітньому процесі. 2.5. Підготовка магістрантів педагогічних спеціальностей до роботи з англомовною науковою статтею. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.
Text
11. стаття Маслова, Гончарова.pdf - Опублікована Версія Скачати (261kB) |
Резюме
Одним із найважливіших складників професійної підготовки магістрантів педагогічних спеціальностей є їх готовність до науково-дослідної діяльності, яка надає можливість вченим-початківцям ефективно спілкуватись в академічному середовищі; швидко та якісно переробляти великі обсяги наукової інформації, надрукованої рідною та іноземною мовами; знайомитись із останніми інноваціями зарубіжних колег в сфері освіти; адекватно перекладати складні наукові тексти за фахом на рідну мову і навпаки; представляти власні наукові доробки як у письмовій формі у вигляді анотацій, тез, наукових статей англійською мовою, так і усно (наукові доповіді, дискусії на міжнародних конференціях та семінарах). Все перераховане вище неможливо без оволодіння магістрантами навичками читання неадаптованих англомовних наукових статей.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 09 Жов 2023 10:31 |
Останні зміни: | 09 Жов 2023 10:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13144 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |