Маслова, Аліна та Гончарова, Ольга (2022) Вплив мультилінгвізму на підготовку сучасного вчителя англійської мови в Україні. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 4 (56). с. 67-71. ISSN 2308-4855
Text
4. готовая статья на сайте журнала.pdf - Опублікована Версія Скачати (313kB) |
Резюме
У статті розглядаються особливості підготовки сучасного вчителя англійської мови в контексті інтеграції української освіти до Європейського освітнього та культурного простору. Спираючись на аналіз останніх публікацій з теми дослідження, автори роблять висновок про необхідність визначення ролі мультилінгвізму в удосконаленні професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови, наводять перелік документів, які регламентують мовну політику (політику багатомовності), яка є характерною ознакою та однією із цінностей Європейського союзу. Акумулюючи думки вчених, які проводять дослідження в сфері Європейської освітньої політики, автори роблять висновок, що поширення мультилінгвальної освіти стимулює розвиток нового погляду на освіту та допомагає у розбудові ефективних траєкторій підготовки майбутнього вчителя англійської мови. У статті наголошується, що англійська мова виступає загальновизнаним засобом міжнародної комунікації та є найпоширенішою мовою у світі. Автори окреслюють шляхи розповсюдження політики мультилінгвізму у сфері професійної підготовки майбутнього вчителя англійської мови та наводять результати опитування здобувачів вищої освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького щодо їх усвідомлення значення понять «мультилінгвізм» і «європейська політика багатомовності». Зважаючи на результати опитування та з метою підсилення європейського компоненту в освітніх програмах підготовки бакалаврів, автори пропонують запровадження власного навчального курсу «Strengthening the EU common values through the policy of multilingualism in the education and training of future teachers», в основу якого покладено принцип мультилінгвізму. Серед перспективних напрямів дослідження автори вказують на необхідність підвищення рівня обізнаності здобувачів вищої освіти щодо Європейських цінностей взагалі та мультилінгвізму зокрема, а також наголошують на важливості розвитку вмотивованості здобувачів вищої освіти щодо реалізації європейських цінностей в подальшій професійній діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 09 Жов 2023 14:29 |
Останні зміни: | 09 Жов 2023 14:29 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13134 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |