МДПУ репозиторій

Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва

Мітєва, А. М. та Врубель, Г. Ф. (2023) Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. SWorldJournal, 18 (7). с. 188-192.

[img] Text
88-154-Vrubel Miteva.pdf - Опублікована Версія
Restricted to Тільки штат репозиторію

Скачати (1MB) | Запит копії

Резюме

У статті виокремлені праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна база професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Праксіологічний підхід автори розкривають з позиції практико-орієнтованої діяльності вчителя музичного мистецтва у роботі із шкільним хоровим колективом та грунтує його на ціннісному ставленні педагога-музиканта до хорової музики як високого мистецтва та процесу власної творчої діяльності. В свою чергу компетентнісний підхід подано у ракурсі оновлення розуміння ролі вчителя музичного мистецтва у навчально-виховному процесі сучасної школи та оволодіння ним професійно-важливими якостями та уміннями. Авторами розкрито специфіку формування професійних знань й умінь студентів в умовах вивчення циклу диригентсько-хорових дисциплін.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: концертмей Ганна Врубель
Дата внесення: 17 Жов 2023 20:43
Останні зміни: 17 Жов 2023 20:43
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13128

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу