МДПУ репозиторій

Студентське тьюторство як нова парадигма розвитку компетентності здобувачів освіти у XXI столітті

Подпльота, Світлана Володимирівна (2022) Студентське тьюторство як нова парадигма розвитку компетентності здобувачів освіти у XXI столітті. Науковий журнал Хортицької національної академії (2 (7)). с. 70-78.

[img] Text
2_СТУДЕНТСЬКЕ ТЬЮТОРСТВО ЯК НОВА ПАРАДИГМА.pdf - Опублікована Версія

Скачати (735kB)

Резюме

Актуальність науково-оглядової розвідки продиктована сучасними вимогами щодо якості освіти, із якими зіштовхнулися ЗВО України у XXI столітті, зумовленими технологічною еволюцією, швидким розповсюдженням наукових знань та поглибленням конструктивістських поглядів на навчання. Сьогодні педагогічні процеси мають на меті вийти за рамки простого зворотного зв’язку і стати дослідницькою, конструктивною та критичною складовою навчально-виховного процесу. Новизна дослідження полягає у виявленні особливостей розвитку тьюторства в умовах вищої освіти провідних країн світу та окресленні переваг використання досвіду студентського тьюторства для всіх суб’єктів цього процесу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 02 Жов 2023 21:07
Останні зміни: 02 Жов 2023 21:07
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13073

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу