Подпльота, Світлана Володимирівна (2022) Студентське тьюторство як нова парадигма розвитку компетентності здобувачів освіти у XXI столітті. Науковий журнал Хортицької національної академії (2 (7)). с. 70-78.
Text
2_СТУДЕНТСЬКЕ ТЬЮТОРСТВО ЯК НОВА ПАРАДИГМА.pdf - Опублікована Версія Скачати (735kB) |
Резюме
Актуальність науково-оглядової розвідки продиктована сучасними вимогами щодо якості освіти, із якими зіштовхнулися ЗВО України у XXI столітті, зумовленими технологічною еволюцією, швидким розповсюдженням наукових знань та поглибленням конструктивістських поглядів на навчання. Сьогодні педагогічні процеси мають на меті вийти за рамки простого зворотного зв’язку і стати дослідницькою, конструктивною та критичною складовою навчально-виховного процесу. Новизна дослідження полягає у виявленні особливостей розвитку тьюторства в умовах вищої освіти провідних країн світу та окресленні переваг використання досвіду студентського тьюторства для всіх суб’єктів цього процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 02 Жов 2023 21:07 |
Останні зміни: | 02 Жов 2023 21:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13073 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |