МДПУ репозиторій

Ретроспективний погляд на проблему становлення тьюторського супроводу морального виховання студентів як на особливу форму наставництва

Подпльота, Світлана (2021) Ретроспективний погляд на проблему становлення тьюторського супроводу морального виховання студентів як на особливу форму наставництва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (26)). с. 34-41. ISSN 2219-5203

[img] Text
1_Ретроспективний погляд_2021.pdf - Опублікована Версія

Скачати (277kB)

Резюме

У сучасній науці система наставництва розглядається як найбільш ефективний шлях використання людського ресурсу для виконання організацією стратегічних завдань. У статті висвітлено історичний аспект виникнення наставництва як методу передачі досвіду, який використовувався для морального виховання дітей та молоді. Наголошено, що наставництво є багатовіковою традицією, характерною для всіх країн, і як соціальний феномен притаманне всім періодам розвитку людства. Його зміст полягає в передачі низки моральних, інтелектуальних, іноді фізичних та матеріальних якостей підопічним. Наставник – людина, яка має певний досвід і знання, високий рівень комунікації; прагне допомогти своїм підопічним набути досвіду, необхідного для самовдосконалення. Окрім професіоналізму та досвіду, наставника характеризують такі особистісні якості, як уміння говорити, слухати, взаємодіяти, такт, переконаність в істинності та правильності своєї справи. У статті розглянуто процес становлення тьюторського супроводу як особливої форми наставництва, здійснено опис передумов його виникнення та ступінь актуальності в наш час. Доведено, що тьюторство і моральне наставництво мають спільні витоки, оскільки, зародившись разом із першими європейськими університетами, сучасний інститут тьюторства зберіг і примножив норми, традиції та правила наставництва часів середньовічних університетів. Інакше кажучи, тьюторство виникло в класичних англійських університетах саме на ґрунті наставництва. У роботі акцентовано на необхідності модернізації сучасної системи освіти України для розв’язання проблем духовно-морального розвитку особистості. Упровадження нових стратегій, зокрема тьюторського супроводу, має стати ключем для подолання проблем сучасної системи освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 02 Жов 2023 21:08
Останні зміни: 02 Жов 2023 21:08
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13072

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу