Сегеда, Наталя (2015) Креативно-акмеологічна сутність професіогенезу викладача у смислових координатах педевтологічних аналогем. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 69-73. ISSN 2219-5203
Text
12.pdf Скачати (535kB) |
Резюме
У статті розкрито акмеологічну сутність професіогенезу викладача. Для цього розроблено й реалізовано метод педевтологічних аналогем. За його допомогою диференційовано категоріальну сутність кожного з феноменів, що наповнюють професіогенез людини; конкретизовано творчо-еволюційну сутність стадіальності професіогенезу викладача; систематизовано категоріально-понятійний апарат терміна «професійний розвиток» у тезаурусі педевтології. Запропоновано поняття «трансфесіоналізація» на позначення акмеологічного за сутністю стану, у який переходить професіоналізація викладача і який виявляється в здатності цілеспрямовано, адресно виносити смисли професії за її межі, продукувати трансформерні перетворення професії і Я-професійного.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 02 Лют 2016 12:05 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 09:12 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |