Білецька, Марина та Підварко, Тетяна (2023) Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (63). с. 221-225. ISSN 2308-4863
Text
34.pdf Скачати (367kB) |
Резюме
У статті розглянуто роль професійного саморозвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва в підви-щенні якості навчання та розвитку педагогічної майстерності. З’ясовано, що головною метою для здобувачів вищої освіти є спрямованість на підготовку до майбутньої професійної діяльності та розвиток позиції щодо професійної самореалізації. Знання, вміння та навички, які набуває студент, є необхідними засобами для успіш-ної професійної діяльності в майбутньому. Дослідження підтверджують, що формування професійної компе-тентності майбутніх фахівців залежить від рівня сформованості їх особистісних якостей, зокрема мотивації досягнення успіху та самооцінки. Під час дистанційного навчання професійний саморозвиток студентів може бути здійснений за допомогою онлайн-ресурсів та інтерактивних платформ, що надає більше можливостей для самостійної роботи та саморозвитку. Однак, такий підхід може знизити мотивацію студентів та обмежити їх можливості взаємодії з викладачами. Тому, необхідно забезпечити студентам належні умови для розвитку їх професійних якостей та компетентностей під час дистанційного навчання. Зазначено, що особливе значення для майбутнього вчителя музичного мистецтва має інструментально-виконавська підготовка, яка є основою фахової підготовки студента. В процесі оволодіння необхідними музично-виконавськими вміннями, навичками та досвідом творчої діяльності, а також формування відповідних особистісних якостей, майбутній вчитель музичного мистецтва закладає основу подальшого професійного зростання та розробляє своє бачення профе-сійного розвитку. Розглянуто використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення ефективності професійного саморозвитку майбутніх вчителів музичного мистецтва. Онлайн-формат навчання надає студентам-музикантам можливість брати участь у різноманітних заходах, таких як вебінари, конфе-ренції, мистецькі конкурси та фестивалі, що сприяє їх професійному саморозвитку
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 13 Лип 2023 19:07 |
Останні зміни: | 13 Лип 2023 19:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12955 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |