Кучина, К. О. (2016) Особливості навчання дорослих людей з інвалідністю. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1). 240 -246. ISSN 2219-5203
Text
Kuchina_K.O.pdf Скачати (480kB) |
Резюме
В статті розкривається специфіка навчання дорослих людей з інвалідністю в аспектах мети, завдань, принципів, функцій. Розглянуто дефініцію «інклюзія» як концепцію, динамічний процес, діяльність та освітню технологію. Пропонується сприймати інклюзію в ширшому розумінні – як процес збільшення можливостей участі людини з інвалідністю і в неформальній освіті, як зниження ступеня її ізоляції, оскільки основним завданням інклюзії в освіті є ліквідація соціальної ізольованості (виключення). Доведено, що інклюзивне навчання потребує досліджень його організації не тільки на рівні формальної дошкільної, загальноосвітньої, вищої освіти, а й на всіх рівнях безперервної освіти. Акцентовано увагу на завданнях адрагога з урахуванням бар’єрів, що виникають при навчанні людей з інвалідністю.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Науково-методичний центр освіти дорослих МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 20 Січ 2017 09:02 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1295 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |