Кучина, К. О. (2016) Особливості навчання дорослих людей з інвалідністю. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1). 240 -246. ISSN 2219-5203
Text
Kuchina_K.O.pdf Download (480kB) |
Abstract
В статті розкривається специфіка навчання дорослих людей з інвалідністю в аспектах мети, завдань, принципів, функцій. Розглянуто дефініцію «інклюзія» як концепцію, динамічний процес, діяльність та освітню технологію. Пропонується сприймати інклюзію в ширшому розумінні – як процес збільшення можливостей участі людини з інвалідністю і в неформальній освіті, як зниження ступеня її ізоляції, оскільки основним завданням інклюзії в освіті є ліквідація соціальної ізольованості (виключення). Доведено, що інклюзивне навчання потребує досліджень його організації не тільки на рівні формальної дошкільної, загальноосвітньої, вищої освіти, а й на всіх рівнях безперервної освіти. Акцентовано увагу на завданнях адрагога з урахуванням бар’єрів, що виникають при навчанні людей з інвалідністю.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Науково-методичний центр освіти дорослих МДПУ |
Depositing User: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Date Deposited: | 20 Jan 2017 09:02 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1295 |
Actions (login required)
View Item |