МДПУ репозиторій

Професійна поведінка педагога в умовах воєнного стану в Україні

Бирко, Надія Михайлівна та Богомол, Надія Дмитрівна та Гречановська, Олена Володимирівна та Райтаровська, Ірина Володимирівна та Прокоф'єва, Ольга Анатоліївна (2022) Професійна поведінка педагога в умовах воєнного стану в Україні. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина», 12 (17). с. 46-54.

[img] Text
Статья мама 12(17)-47-55.pdf - Опублікована Версія

Скачати (397kB)

Резюме

У статті розглянуті питання професійної поведінки педагога в умовах воєнного стану в Україні. Авторами визначено, що головними складниками професійної поведінки педагога є: професійна компетентність, етична компетентність, моральність, професійно важливі якості. Розглянуто, що професійна етика є прикладним напрямом етики як наукової галузі знань про мораль і моральність, що є сукупністю морально-етичних норм і правил, які визначають специфіку професійної поведінки і професійної діяльності педагога в умовах війни. Метою роботи є розкриття особливостей професійної поведінки педагога в умовах війни в Україні З метою визначення методології дослідження на базі матеріалів науково-методологічної інформації проведено аналіз принципів, підходів та методів вивчення зазначеної проблеми (аналіз, синтез, зіставлення, порівняння тощо). Наукова новизна полягає в тому, що авторами визначено, теоретично обґрунтовано та удосконалено комплексні знання про професійну поведінку та етику особистості, її сутність, принципи та компоненти; знання щодо змісту професійної етики як компонента професійної культури, стимулюючого успішність професійної діяльності викладачів. Автори статті наголошують на те, що розгляд генезису етико-педагогічних ідей має суттєве значення для змісту сучасної педагогічної діяльності, яка розвивається шляхом гуманізації та демократизації. Обґрунтовано, що обов’язковими в умовах війни є знання педагога з психології. Знаючи та вміючи застосовувати різні психологічні прийоми та практики, педагог зможе допомогти собі та вихованцям. Наголошено, що педагог повинен забезпечувати безпечний простір для дітей при проведенні освітньої діяльності. Обґрунтовано, що педагог не дивлячись на війну в державі все ж таки керується етичними нормами та правилами при комунікації зі здобувачами, колегами та керівництвом

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HV Соціальна патологія. Соціальний та громадський добробут
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра психології
Дата внесення: 26 Черв 2023 15:57
Останні зміни: 26 Черв 2023 15:57
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12915

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу