Коновальчук, Інна Миколаївна та Вишнівська, Наталія Володимирівна та Прошкуратова, Тамара Сергіївна та Кобаль, Василь Іванович та Саєнко, Юлія Олександрівна (2023) Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення науково-педагогічних досліджень. Наука і техніка сьогодні. Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Педагогіка», Серія «Техніка», Серія «Фізико-математичні науки» (7 (21)). с. 348-515.
Text
Саєнко Ю..pdf Скачати (540kB) |
Резюме
У статті визначено основні види, методи та принципи з допомогою яких формується готовність майбутніх учителів початкових класів до проведення науково-педагогічних досліджень. Визначено, що для вирішення зазначеної проблематики згідно з Законом України «Про вищу освіту» студентів потрібно залучати до науково-дослідних, дослідно�конструкторських роботах, у конференціях, симпозіумах, виставках, конкурсах, представленнях своїх робіт для публікації, адже це надасть можливість формувати у них готовність до проведення науково-педагогічних досліджень. На основі аналізу наукових підходів обґрунтовано, що науково�педагогічні дослідження – це процес і результат науково-педагогічної
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 26 Черв 2023 15:52 |
Останні зміни: | 26 Черв 2023 15:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12913 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |