Прийма, Сергій та Єремєєв, В. С. (2003) Активізація навчально-пізнавальної діяльності при вивченні програмування з використанням модельно-символьної технології. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. В 3-х т. Т. 3: Теорія та методика навчання інформатики: зб. наук. пр., 3 (3). с. 117-130.
Text
7.PDF - Опублікована Версія Скачати (1MB) |
Резюме
Дана публікація присвячена розробці основних принципів активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні інформатики, зокрема такого її розділу як основи алгоритмізації та програмування, з використанням модельно-символічної технології організації розвивального навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 30 Груд 2016 15:44 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1284 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |