МДПУ репозиторій

Активізація навчально-пізнавальної діяльності при вивченні програмування з використанням модельно-символьної технології

Прийма, Сергій та Єремєєв, В. С. (2003) Активізація навчально-пізнавальної діяльності при вивченні програмування з використанням модельно-символьної технології. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. В 3-х т. Т. 3: Теорія та методика навчання інформатики: зб. наук. пр., 3 (3). с. 117-130.

[img] Text
7.PDF - Опублікована Версія

Скачати (1MB)

Резюме

Дана публікація присвячена розробці основних принципів активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні інформатики, зокрема такого її розділу як основи алгоритмізації та програмування, з використанням модельно-символічної технології організації розвивального навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 30 Груд 2016 15:44
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1284

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу