МДПУ репозиторій

Реалізація інклюзивної освіти в школах Ізраїлю

Демішева, Маргаріта (2022) Реалізація інклюзивної освіти в школах Ізраїлю. Молодіжна наука заради миру та розвитку : зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (9-11 листопада 2022 року, м. Чернівці). с. 475-479.

[img] Text
Стаття_Демішева.pdf

Скачати (868kB)

Резюме

Останні роки інклюзивна освіта активно впроваджується у навчальні заклади по всьому світу. Саме Ізраїль був обраний для нашого дослідження, тому як практика інклюзивної освіти в країні застосовується вже понад 30 років та має законодавче закріплення. У статті проаналізовано досвід розвитку інклюзивної освіти в Ізраїлі в різних аспектах: законодавчому, організаційному, соціальному, повсякденному. Розглянуто принцип ранньої діагностики та інтервенції аутизму, який допомагає якомога раніше виявити проблему та надати дитині ефективну допомогу. Представлені способи реалізації інклюзивної освіти на прикладі загальноосвітніх та спеціальних корекційних ізраїльських шкіл. Механізм включення дитини до навчання у звичайній школі може бути різним, але вкрай важливим для ізраїльської освіти є дати кожній дитині знання на такому рівні, на якому вона здатна їх сприймати. Дійшли до висновку, що головне завдання системи освіти та медицини Ізраїлю – це рання діагностика, надання кваліфікаційної медичної та психологічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами у ранньому віці, щоб вона мала змогу до 6 років піти до масової школи та успішно інтегруватися у суспільство.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 12 Січ 2023 16:25
Останні зміни: 12 Січ 2023 16:25
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12751

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу