МДПУ репозиторій

Peculiarities of the organization of marketing activities of the tobacco products market

Shcheblykina, I. A. та Shcheblykina, Z. V. та Labenskaya, Yu. D (2022) Peculiarities of the organization of marketing activities of the tobacco products market. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки (1 (53)). с. 111-116. ISSN 2786-5150

[img] Text
Вісник ЗНУ №1 2022-111-116.pdf

Скачати (345kB)
Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 08 Груд 2022 19:01
Останні зміни: 08 Груд 2022 19:01
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12746

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу