Харченко, Тетяна та Гостіщева, Наталя (2022) Мікронавчання як інноваційна технологія у викладанні англійської мови. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії: матеріали VI міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. с. 297-299. ISSN 2522-4743
Text
article_Харченко_ Гостіщева_2.pdf Скачати (253kB) |
Резюме
мікронавчання є сучасною інноваційною стратегію навчання, яка дозволяє викладати контент невеликими, дуже стислими фрагментами, зосередженими навколо однієї навчальної цілі. Цю технологію не можна назвати універсальним трендом, проте, вона може відіграти важливу роль у мотивації та залученні студентів до активної навчальної діяльності, підвищити відсоток інформації, що запам'ятовується довготривалою пам’яттю.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 09 Вер 2022 16:45 |
Останні зміни: | 09 Вер 2022 16:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12663 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |