Шевченко, С. В. та Дубовік, Г. (2021) Психологічні чинники формування статеворольової ідентичності підлітків в умовах освітнього середовища. Матеріали науково-практичної конференції "Розвиток самоефективності особистості: інтеграція зусиль суспільства, школи, родини". с. 52-56.
Text
Збірник 04.11.2021-52-56.pdf Скачати (595kB) |
Резюме
Актуальність теми дослідження обумовлюються трансформаційними змінами в Україні, що стосуються процесу становлення творчої, активної, самодостатньої, незалежної від статі, андрогенної особистості. Вибраний для дослідження підлітковий вік – це час, коли суб’єкт прагне розширити й уточнити зміст свого «Я». Цей віковий період є важливим етапом становлення статеворольової ідентичності, бо саме у цьому віці відбувається активне усвідомлення суті своїх ставлень до інших людей та самого себе, розширюється й уточнюється статеве самовизначення. Саме у підлітковому віці, як підкреслюється науковцями, відбувається становлення статеворольової ідентичності, яка є внутрішнім переживанням своєї статевої належності, набуттям гендерної ролі й уподібненням до неї, своєрідною єдністю статевого самоусвідомлення і поведінки. Підлітковий вік визначає подальший розвиток особистості, орієнтацію на справжні зразки Я-чоловіка і Я-жінки в нових змінних умовах, наповнення їх егалітарними цінностями, якими передбачено формування гендерної самосвідомості, статевої «Я-концепції» та статеворольової ідентичності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | С.В. Шевченко |
Дата внесення: | 20 Груд 2021 00:41 |
Останні зміни: | 20 Груд 2021 00:41 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12473 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |