МДПУ репозиторій

Гармонізація культурно-освітньього простору вищої школи: проблеми та перспективи

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій та Сегеда, Наталя та Троіцька, Тамара та Афанасьєва, Людмила та Москальова, Людмила та Фалько, Наталя та Катаєв, Станіслав та Семікін, Михайло та Будько, Марина та Степаненко, Ірина та Мелаш, Валентина та Тараненко, Галина та Голозубов , Олександр та Солоненко, Анатолій та Ляпунова, Валентина та Помиткіна, Любов та Помиткін, Едуард та Дольська , Ольга (2014) Гармонізація культурно-освітньього простору вищої школи: проблеми та перспективи. Інший. Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького; Вид-во ПГУ м. Седльце.

ПопередженняДоступна - більш нова версія цього елементу.
[img] Text
selection.pdf

Скачати (7MB)

Резюме

Висвітлюються методологічні засади гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів, об’єктивовані в теоретичному описі основних підходів, принципів, умов концепції людино мірності як чинника гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців. Запропоновані соціокультурні, моральнісно-виховні, праксеологічні, психологічні концепти постають культуро відповідною основою модернізацій них змін у вищій освіти, базою імплементації ідеї людиномірності як цивілізаційного маркера сучасних культурно-освітніх змін і освітніх зрушень. Монографія розрахована на науковців, освітян, аспірантів, магістрантів, студентів ВНЗ, усіх, хто цікавиться проблемами науки й освіти.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 29 Груд 2016 10:06
Останні зміни: 29 Груд 2016 10:06
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1246

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу