Молодиченко, Валентин and Прийма, Сергій and Сегеда, Наталя and Троіцька, Тамара and Афанасьєва, Людмила and Москальова, Людмила and Фалько, Наталя and Катаєв, Станіслав and Семікін, Михайло and Будько, Марина and Степаненко, Ірина and Мелаш, Валентина and Тараненко, Галина and Голозубов , Олександр and Солоненко, Анатолій and Ляпунова, Валентина and Помиткіна, Любов and Помиткін, Едуард and Дольська , Ольга (2014) Гармонізація культурно-освітньього простору вищої школи: проблеми та перспективи. Other. Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького; Вид-во ПГУ м. Седльце.
There is a more recent version of this item available. |
Text
selection.pdf Download (7MB) |
Abstract
Висвітлюються методологічні засади гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів, об’єктивовані в теоретичному описі основних підходів, принципів, умов концепції людино мірності як чинника гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців. Запропоновані соціокультурні, моральнісно-виховні, праксеологічні, психологічні концепти постають культуро відповідною основою модернізацій них змін у вищій освіти, базою імплементації ідеї людиномірності як цивілізаційного маркера сучасних культурно-освітніх змін і освітніх зрушень. Монографія розрахована на науковців, освітян, аспірантів, магістрантів, студентів ВНЗ, усіх, хто цікавиться проблемами науки й освіти.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Науковий відділ |
Date Deposited: | 29 Dec 2016 10:06 |
Last Modified: | 29 Dec 2016 10:06 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1246 |
Available Versions of this Item
- Гармонізація культурно-освітньього простору вищої школи: проблеми та перспективи. (deposited 29 Dec 2016 10:06) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |