Прийма, Сергій (2015) Системи відкритої освіти дорослих: теоретико-методологічні засади проектування і функціонування. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.
Text
Monograph_Pryima_S_M_2015.pdf Скачати (67MB) |
Резюме
Монографія висвітлює спектр проблем і питань, пов’язаних із вивченням систем відкритої освіти дорослих і теоретико-методологічними засадами їх проектування і функціонування. Пропонована робота є спробою систематизувати отримані результати дослідження і тим самим зробити власний внесок у розв’язання сучасних проблем проектування та функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні. Монографія розрахована на науковців, освітян, працівників органів управління освітою, викладачів і студентів, а також усіх, хто цікавиться тенденціями та перспективами розвитку систем відкритої освіти дорослих, теоретико-методологічними засадами їх проектування та функціонування.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 27 Груд 2016 10:26 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1245 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |