МДПУ репозиторій

Методичні засади формування соціального досвіду учнів старшого підліткового віку в умовах позакласної виховної роботи

Атрошенко, Т. Ю. (2021) Методичні засади формування соціального досвіду учнів старшого підліткового віку в умовах позакласної виховної роботи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (26). с. 71-76. ISSN 2219-5203

[img] Text
Педагогика_26 (1)-71-76.pdf

Скачати (250kB)

Резюме

У статті розкривається проблема науково-методичного забезпечення процесу формування соціального досвіду учнів у закладах середньої освіти. Досвід розглядається як механізм історичного, культурного та соціального наслідування, а соціальний досвід – як джерело врегулювання суспільного життя, встановлення якісно нових стосунків між людьми та групами. Надається характеристика понять «соціальний досвід учнів старшого підліткового віку» та «формування соціального досвіду учнів старшого підліткового віку». Виокремлено функції соціального досвіду (пізнавально-інформаційну, комунікативну, оціночно-репрезентаційну, діяльнісно-практичну, творчу). Як головний детермінуючий фактор набуття соціального досвіду визначено взаємодію, адже саме участь у ній обумовлює використовувані особистістю засоби діяльності, особисті реакції, символічні смисли тощо. Визначено та схарактеризовано найбільш доцільні для формування соціального досвіду учнів старшого підліткового віку форми організації позакласної виховної роботи (колективну, групову та індивідуальну) та її види. Розкрито основні методи позакласної виховної роботи з формування соціального досвіду учнів старшого підліткового віку (дискусія, тренінг, метод групового вирішення проблемних завдань, виконання індивідуальних науково-дослідних завдань, привчання, доручення, етична бесіда, метод рефлексії). Визначено засоби формування соціального досвіду учнів.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 14 Груд 2021 13:10
Останні зміни: 14 Груд 2021 13:10
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12407

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу