Усата, Анна (2021) Вплив засобів арт-терапії на розвиток творчих здібностей молодших школярів в умовах інклюзивної освіти. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку. с. 40-42.
Text
Стаття_Усата.pdf Скачати (404kB) |
Резюме
У статті розглянуто особливості впливу засобів арт-терапії на розвиток творчих здібностей молодших школярів в умовах інклюзивної освіти; розширено та уточнено зміст поняття «арт-терапія», «творчі здібності», «діти з особливими освітніми потребами», «інклюзивна освіта», виявлено взаємозв’язок цих явищ.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 19 Лист 2021 14:24 |
Останні зміни: | 19 Лист 2021 14:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12298 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |