Білецька, М. В. та Підварко, Т. О. та Сопіна, Я. В. (2021) Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музичного мистецтва як необхідна умова формування фахової компетентності. The IX International Science Conference «Problems and tasks of modern science and practice». с. 263-265.
Text
1_merged.pdf Скачати (966kB) |
Резюме
Для успішної професійної діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва окрім оволодіння всіма складовими професійної компетентності необхідно сформувати особистісні якості, такі як відповідальність, сумлінність, комунікативність, загальна культурна грамотність, творча самостійність. В умовах дистанційного навчання розвиток творчої самостійності студента- музиканта з відповідним мисленням, знаннями, вмінням самостійно розучувати та виконувати твори різних стилів, жанрів, технічної складності набуває неабиякої актуальності. Розвинене творче мислення є основою становлення творчої самостійності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Тому, проблема творчої самостійності залишається пріоритетною в системі підготовки сучасного вчителя-музиканта. Вона виступає як складова його виконавської та теоретичної підготовки, сприяє професійному самовдосконаленню та самореалізації [3].
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 16 Лист 2021 16:29 |
Останні зміни: | 16 Лист 2021 16:29 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12293 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |