МДПУ репозиторій

Виконавська компетентність як ресурс творчого розвитку майбутнього педагога-музиканта

Багрій, Т. Є. (2020) Виконавська компетентність як ресурс творчого розвитку майбутнього педагога-музиканта. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка (1). с. 53-59. ISSN 2311-6382

[img] Text (Розглянуто питання професійної підготовки майбутнього педагога- музиканта до виконавської діяльності. Проаналізовано погляди українських і зарубіжних науковців щодо тлумачення поняття «компетентність», визначено суть поняття «виконавська к)
стаття Багрій Т.Є. Тернопіль.pdf - Опублікована Версія

Скачати (418kB)

Резюме

Розглянуто питання професійної підготовки майбутнього педагога- музиканта до виконавської діяльності. Проаналізовано погляди українських і зарубіжних науковців щодо тлумачення поняття «компетентність», визначено суть поняття «виконавська компетентність». Актуалізовано проблему формування виконавської компетентності, висвітлено роль теоретичних знань і практичних умінь у професійному становленні майбутнього педагога- музиканта. Зосереджено увагу на специфіці музично-педагогічної підготовки, яка поєднує в собі педагогічну, хормейстерську, музично-виконавську діяльність. Акцентовано увагу на умінні самостійно узагальнювати й систематизовувати отримані знання. Вказано креативну складову у розвитку музично-творчого потенціалу студента. Виокремлено положення, які сприяють розвитку виконавської компетентності майбутнього педагога-музиканта. Розглянуто основні складові теоретичної та практичної підготовки студента. Проаналізовано роботу студента над вивченням хорового твору, де пріоритетна роль належить умінню прочитання нотного запису музики. Вказано особливості прочитання авторського тексту. Наведено приклади висловлювання композиторів стосовно дотримання ремарок, вказаних композитором у нотному тексті. Доведено, що виконавська компетентність є однією з найважливіших і пріоритетних на сучасному етапі, її можна вважати ключовою в структурі професійної компетентності майбутнього фахівця.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: викладач Тетяна Багрій
Дата внесення: 20 Жов 2021 11:21
Останні зміни: 20 Жов 2021 11:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12203

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу